The Clarity Principle
How Great Leaders Make the Most Important Decision in Business (And What Happens When They Don't)
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 20,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Raymond Scully
-
Von:
-
Chatham Sullivan
Über diesen Titel
Turf wars, low morale, bad politics, and misguided strategies: These are issues that claim much of a leader's time. But this parade of dysfunctions and messy "people" problems actually points to an organization confused about its core business, torn between competing ideas about what it is and wants to be - an organization facing an identity crisis.
Strategy and leadership expert Chatham Sullivan argues that when the purpose of a business becomes confused, it is the leaders' responsibility to restore clarity, especially in the face of tough strategic choices that have political, personal, and cultural consequences for the organization. Sullivan shows leaders how to take the decisive stand that clarifies their organization's core purpose.
Featuring compelling stories of leaders who have succumbed to and successfully resolved their organization's identity crises, The Clarity Principle bridges the gap between leadership and strategy and demonstrates the tremendous gains to be achieved by leaders willing to make tough choices.
©2013 John Wiley & Sons, Inc (P)2013 Gildan Media