The China Strategy
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 20,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Pete Larkin
-
Von:
-
Edward Tse
Über diesen Titel
China's hundreds of thousands of businessmen and women are driving the fastest sustained national economic growth rate of any country in world history even in these troubled times. This makes China both one of the most important locations for new business opportunities and a key component in any global business plan. But no one book has presented the many confusing and intricate levels of the Chinese business environment: the intensity of consumers and businesses aspirations, the sometimes contradictory plans of the government, the contrasting environments of city and town, of coast and inland.
Here, for the first time, Booz China Managing Director Edward Tse parses the Chinese landscape, walking the reader through the Chinese business environment, the effects of Chinese economic power on worldwide business, and how the two mesh and interact. The China Strategy is the only book you'll need to do business in China, with China, or in competition against China.
©2010 Edward Tse (P)2010 Audible, Inc.