The Challenger Customer Titelbild

The Challenger Customer

Selling to the Hidden Influencer Who Can Multiply Your Results

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Challenger Customer

Von: Brent Adamson, Matthew Dixon, Pat Spenner, Nick Toman
Gesprochen von: Steve Kramer
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 28,95 € kaufen

Für 28,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Based on an exhaustive study of hundreds of sales reps and thousands of customers across multiple industries, the authors found that every potential customer contact falls into one of seven distinct profiles. While many are worth talking to, the highest performing reps concentrated their time on a specific few. Most sales reps prefer to approach customers who are open and eager to meet with them, people with clearly articulated needs that make them easy to connect to solutions. The authors call these customers Talkers. The high performers spent their time, instead, with customers who were less eager to meet, generally skeptical and difficult to manage, and much more apt to be agnostic about one supplier over another. They call these customers Mobilizers.

High performers understand what their average-performing colleagues don't: in a world in which complex deals require widespread consensus across a diverse - and typically dysfunctional - set of customer stakeholders, only Mobilizers have the skill and the will to fight for large-scale, disruptive change and, ultimately, help win the deal. Challenger sellers, in other words, target Challenger customers.

The authors unveil research that identifies Mobilizers and provide a roadmap for how sales and marketing teams can find them, engage them with disruptive insight, and leverage them to drive consensus across the customer organization.

Once you have identified the Mobilizers among your customers, almost any rep, with the right coaching, tools, and marketing support can start a chain reaction that leads to a whole organization getting on board with even the most provocative ideas.

©2015 Brent Adamson (P)2015 Penguin Audio
Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

The Challenger Sale Titelbild
The JOLT Effect Titelbild
Gap Selling: Getting the Customer to Yes Titelbild
Cold Calling Sucks (and That's Why It Works) Titelbild
The Effortless Experience Titelbild
Always Be Qualifying Titelbild
Never Split the Difference Titelbild
Way of the Wolf Titelbild
Influence, New and Expanded Titelbild
$100M Offers Titelbild
New Sales. Simplified. Titelbild
Selling With Titelbild
Fanatical Prospecting Titelbild
The First-Time Manager: Sales Titelbild
Atomic Habits Titelbild
Crossing the Chasm Titelbild

Das sagen andere Hörer zu The Challenger Customer

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    6
  • 4 Sterne
    4
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    9
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    8
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    2
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.