The Buying Brain
Secrets for Selling to the Subconscious Mind
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 25,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Hari S. Patel
-
Von:
-
Dr. A. K. Pradeep
Über diesen Titel
If You Understand Brain Basics, You'll Sell More
As much as 95% of our decisions are made by the subconscious mind. As a result, the world's largest and most sophisticated companies are applying the latest advances in neuroscience to create brands, products, package designs, marketing campaigns, store environments, and much more, that are designed to appeal directly and powerfully to our brains.
The Buying Brain offers an in-depth exploration of how cutting-edge neuroscience is having an impact on how we make, buy, sell, and enjoy everything, and also probes deeper questions on how this new knowledge can enhance customers' lives. The Buying Brain gives you the key to:
- Brain-friendly product concepts, design, prototypes, and formulation
- Highly effective packaging, pricing, advertising, and in-store marketing
- Building stronger brands that attract deeper consumer loyalty
A highly listenable guide to some of today's most amazing scientific findings, The Buying Brain is your guide to the ultimate business frontier - the human brain.
©2010 A. K. Pradeep (P)2010 Gildan MediaDas sagen andere Hörer zu The Buying Brain
Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
- Anonymer Hörer
- 02.10.2022
Terribly insightful
A little pushy and salesy at times, I've thoroughly enjoyed the trips into my brain and the implications for marketing! Now, I need to re-listen and take notes.
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.
Sie haben diese Rezension bewertet.
Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.