Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • The Business of Expertise

  • How Entrepreneurial Experts Convert Insight to Impact + Wealth
  • Von: David C. Baker
  • Gesprochen von: David C. Baker
  • Spieldauer: 4 Std. und 38 Min.
  • 4,6 out of 5 stars (22 Bewertungen)

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Business of Expertise

Von: David C. Baker
Gesprochen von: David C. Baker
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

This passionate expertise manifesto is intended to elevate the impact of advisors who sell insight as entrepreneurs. Three foundational chapters form the basis of the entire audiobook: Experts develop insight by isolating patterns in data; they convert those insights to wealth by crafting a unique positioning for which few available substitutes exist; and their confidence grows as the marketplace embraces their application of expertise. The next 15 chapters - building on that foundation - each answer a single question, starting with the role of expertise in a developed society, how important it is for experts to love the hard work required to hone their expertise, and how to see all that in the context of their own purpose in the world.

We pause to dig deeper by examining the very narrow overlap between expertise and entrepreneurship: the narrow slice of humanity for which this audiobook was written, with a nod to how easy it is for those entrepreneurial experts to be pulled off mission to explore new things. What are the critical positioning mistakes to avoid? Are there helpful ways to keep your deep, narrow expertise from blinding you to a broader, wider relevance? How might you frame your expertise in horizontal or vertical terms or a combination of both? There are core principles for this, and they start with distinguishing between strategy and implementation. What are the earlier and then later tests to validate your positioning? What are the most effective ways to demonstrate your expertise and, conversely, the activities most important to avoid? If you are an entrepreneurial expert selling advice for a living, you ll absorb deeper and deeper insight each time you scour it. It emerges from the trenches and is written for experts in the trenches.

©2017 David C. Baker (P)2018 David C. Baker
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Secret Tradecraft of Elite Advisors Titelbild
The Win Without Pitching Manifesto Titelbild
$100M Leads Titelbild
Good Strategy/Bad Strategy Titelbild
Million Dollar Weekend Titelbild
Playing to Win Titelbild
This Is Marketing Titelbild
To Sell Is Human Titelbild
$100M Offers Titelbild
KI 2041 Titelbild
Consulting Success Titelbild
Key Person of Influence Titelbild
Scramble: How Agile Strategy Can Build Epic Brands in Record Time Titelbild
Never Split the Difference Titelbild
80/20 Sales and Marketing Titelbild
Oversubscribed Titelbild

Das sagen andere Hörer zu The Business of Expertise

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    15
  • 4 Sterne
    6
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    14
  • 4 Sterne
    3
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    11
  • 4 Sterne
    5
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Für Berater, ob intern oder extern

Eine Menge relevante Denkansätze, ganz unabhängig davon, ob wir selbst in diesen am machen wollen oder einfach einen größeren Effekt in unseren Rollen machen wollen.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

Relevant way beyond its audience

This book is pitched at creative audiences but is relevant to a much wider audience (despite the author's intention to be focused on a very small focused group).

it is for the reader to take away the lessons and shape it to his or her business, which I feel I have done and profited many hundreds tines the purchase price and the time taken to hear it.

The ideas are not all new, and the book makes no attempt to hide that. it does sever to remind me of the need to be relevant and impro e the ratio of quality to quantity in my writing, social media etc.

My field of expertise is safety relevant software engineering for new mobility applications.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

1 Person fand das hilfreich