The Boston Consulting Group on Strategy Titelbild

The Boston Consulting Group on Strategy

Classic Concepts and New Perspectives, 2nd Edition

Reinhören

0,00 € - Kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

The Boston Consulting Group on Strategy

Von: Carl W. Stern - editor, Michael S. Deimler - editor
Gesprochen von: Melissa Hughes
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 30,95 € kaufen

Für 30,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

A collection of the best thinking from one of the most innovative management consulting firms in the world....

For more than 40 years, The Boston Consulting Group has been shaping strategic thinking in business. The Boston Consulting Group on Strategy offers a broad and up-to-date selection of the firm's best ideas on strategy with fresh ideas, insights, and practical lessons for managers, executives, and entrepreneurs in every industry. Here's a sampling of the provocative thinking you'll find inside:

  • "You have to be the scientist of your own life and be astonished four times: at what is, what always has been, what once was, and what could be."
  • "The majority of products in most companies are cash traps.... [They] are not only worthless, but a perpetual drain on corporate resources."
  • "Use more debt than your competition or get out of the business."
  • "When information flows freely, reputation, more than reciprocity, becomes the basis for trust."
  • "As a strategic weapon, time is the equivalent of money, productivity, quality, even innovation."
  • "When brands become business systems, brand management becomes far too important to leave to the marketing department."
  • "The winning organization of the future will look more like a collection of jazz ensembles than a symphony orchestra."
  • "Most of our organizations today derive from a model whose original purpose was to control creativity."
  • "Rather than being an obstacle, uncertainty is the very engine of transformation in a business, a continuous source of new opportunities."
  • "IP assets lack clear property lines. Every bit of intellectual property you can own comes with connections to other valuable innovations."

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2006 The Boston Consulting Group (P)2012 Gildan Media
Erfolg im Beruf Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Management & Leadership
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu The Boston Consulting Group on Strategy

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.