Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat
Mit Angebot hören
-
The Book of Last Resort
- A Subversive Guide for Artists in the Digital Economy
- Gesprochen von: Rajeer Alford
- Spieldauer: 4 Std. und 42 Min.
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 15,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
Inhaltsangabe
This book is exactly what it says: a Book of Last Resort. But if you're an artist toiling without traction, it may be time for something different. Fifteen years in the making, The Book of Last Resort is Jon Reed's hand-crafted love letter to all the artists who aren't where they want to be creatively - or financially. The goal? Turning hard truths about the digital economy into a methodology that artists can use.
Is free content a potent marketing tactic, or a trap? How do you effectively build an online audience, as exclusionary algorithms cater to deep pockets or push vacantly viral memes? Until you unravel your creative identity, success is a trap. But your true creative power is found in your scars - and imperfections - that you might try to mask over. Open up, listen, and channel these bittersweet insights into the creative expression that will change the terms of your existence.
And yes, this book does address the impact of AI on your creative pursuits. AI is an unfolding part of this story that is going to pose additional obstacles to creators, both in terms of finding audiences and monetization. AI will also impact the jobs outlook as well. However, AI may end up increasing your audience's craving for the brave, uniquely human aspect of creation Jon advocates for in The Book of Last Resort.