The Book of Business Awesome/The Book of Business UnAwesome
How Engaging Your Customers and Employees Can Make Your Business Thrive
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
0,99 €/Monat für die ersten 3 Monate
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für 17,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Scott Stratten
-
Von:
-
Scott Stratten
Über diesen Titel
UnAwesome is UnAcceptable.
The Book of Business Awesome is designed as two short books put together. Covering key business concepts related to marketing, branding, human resources, public relations, social media, and customer service, The Book of Business Awesome includes case studies of successful businesses that gained exposure through being awesome and effective. This book provides actionable tools enabling listeners to apply the concepts immediately to their own businesses. The flip side of the book, The Book of Business UnAwesome, shares the train-wreck stories of unsuccessful businesses and showcases what not to do.
- Key concepts include the power of peripheral referrals and how to create content for your "third circle"
- Explains how to re-recruiting your employees and re-court your customers
Ensure that your business remains awesome, instead of unawesome, and apply these awesomely effective strategies to your business today.
PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.
©2012 Scott Stratten (P)2023 Ascent Audio