The ABCs of Marketing: Introduction to Marketing
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 4,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Mark Norman
-
Von:
-
Quentin G. Love
Über diesen Titel
It’s been said that the only functions of business are marketing and innovation, and the two definitely need each other. Without marketing, the best ideas might go nowhere, while great marketing can make a Hindenburg seem like the next big thing.
But marketing extends beyond the business world, too. In the game of life, people are constantly selling things - often nothing more than themselves! Although Charles River Editors' Marketing Series is geared toward business-oriented listeners, the concepts of marketing can help people in all walks of life, including consumers.
In this introduction to marketing, an MBA will walk you through all the necessary components of a successful marketing strategy in less than 30 minutes, with chapters on Advertising, Branding (both Personal and Business), Demographics/Segments, Strategy/Planning, Marketing to Businesses vs. Consumers, Online and Offline Marketing, and Research. This introduction will help you understand marketing and get familiar with both key terms and practices, providing examples from the business world to help illustrate each point. So let this be your crash course in Marketing 101 for the 21st century!
©2012 Charles River Editors (P)2018 Charles River Editors