Teaching What You Don't Know Titelbild

Teaching What You Don't Know

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Teaching What You Don't Know

Von: Therese Huston
Gesprochen von: Rebecca Van Volkinburg
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 22,95 € kaufen

Für 22,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Your graduate work was on bacterial evolution, but now you're lecturing to 200 freshmen on primate social life. You've taught Kant for twenty years, but now you're team-teaching a new course on "Ethics and the Internet". The personality theorist retired and wasn't replaced, so now you, the neuroscientist, have to teach the "Sexual Identity" course.

Everyone in academia knows it and no one likes to admit it: faculty often have to teach courses in areas they don't know very well. The challenges are even greater when students don't share your cultural background, lifestyle, or assumptions about how to behave in a classroom.

In this practical and funny book, an experienced teaching consultant offers many creative strategies for dealing with typical problems. How can you prepare most efficiently for a new course in a new area? How do you look credible? And what do you do when you don't have a clue how to answer a question?

Encouraging faculty to think of themselves as learners rather than as experts, Therese Huston points out that authority in the classroom doesn't come only, or even mostly, from perfect knowledge. She offers tips for introducing new topics in a lively style, for gauging students' understanding, for reaching unresponsive students, for maintaining discussions when they seem to stop dead, and - yes - for dealing with those impossible questions.

Original, useful, and hopeful, this book reminds you that teaching what you don't know, to students whom you may not understand, is not just a job. It's an adventure.

The book is published by Harvard University Press.

©2009 The President and Fellows of Harvard College (P)2012 Redwood Audiobooks
Bildung Erfolg im Beruf
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Kritikerstimmen

"This is one of the best books I've read on university teaching and learning in a long time. It addresses an issue that's seldom discussed, in a book that's both carefully researched and wonderfully sparkling in style." (Ken Bain, author of What the Best College Teachers Do)
"It may surprise librarians how many teachers and administrators seek out this book." ( Booklist)
"The hints and tips provided here will be valuable perhaps everywhere that there is a higher education system... .Huston does, moreover, dig up issues that have become ever more pressing over the past few years." ( Times Higher Education Supplement)

Das sagen andere Hörer zu Teaching What You Don't Know

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 3 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 1 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    1
Geschichte
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    3 out of 5 stars
  • Sprecher
    1 out of 5 stars
  • Geschichte
    4 out of 5 stars

Gutes Buch, schlechte Sprecherin

Der Inhalt des Buches ist (für das geneigte Zielpublikum) interessant und hilfreich. Erstaunlicherweise sind die Unterschiede in den Hochschulbildungssystemen von USA (dem Erfahrungshintergrund der Autorin) und Deutschland, was dieses Thema betrifft, sehr gering.
Die Sprecherin ist allerdings eine Katastrophe. Jeder text-to-speech Computer hätte das besser gemacht.
Irritierend ist auch, dass es gar keine Sprechpausen zwischen Kapiteln oder Abschnitten gibt. Das ist aber wohl eher ein Problem der Nachbearbeitung.

Ich empfehle das Buch als Buch, nicht aber als Hörbuch.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.