Tattoos, Not Brands Titelbild

Tattoos, Not Brands

An Entrepreneur's Guide to Smart Marketing and Business Building

Reinhören

0,00 € im Probezeitraum

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Tattoos, Not Brands

Von: Clint White
Gesprochen von: Mike Bratton
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

“…illuminates one of the most misunderstood aspects of launching a company and should allow countless entrepreneurs to sleep better at night.” (Scott Stedman, serial entrepreneur and author of Mouse, A Novel [Greenleaf Book Group])

Before you start your business, before you spend a dime on marketing or hire another brand strategist, you need to consider something: You don’t have a brand.

Everyone from aspiring entrepreneurs to seasoned business titans believes in the power of branding. But the truth is, most businesses, nonprofits, charities, and social movements aren’t brands. They are tattoos.

Unlike market-driven brands, tattoos are mission-driven. And if you have a tattoo, approaching marketing from a brand mindset will prove–inevitably–unsuccessful.

Drawing upon research, psychology, and decades of experience, Tattoos, Not Brands: An Entrepreneur’s Guide to Smart Marketing and Business Building offers an innovative approach to marketing. It includes simple steps to prepare for success and identify the approach to marketing that will best work for you and your vision.

Each chapter concludes with a few simple questions or exercises to help you discover the right tattoo for your business.

In Tattoos, Not Brands, you’ll learn:

  • The tried-and-true foundational basics of marketing and how to make them work for your unique business or endeavor
  • How to identify your tattoo type and how to achieve authenticity with your customers and clients
  • How to show off your tattoo and bring it to market–successfully
©2022 Clint White (P)2022 Clint White
Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Kritikerstimmen

“A must-listen for anyone who is looking to grow a business, organization, or movement. Full of smart practical guidance that reverberates universally—from luxury goods to social impact and everything in between.” (Avenue Magazine)

Das sagen andere Hörer zu Tattoos, Not Brands

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.