Summary of Influence (Hindi Edition)
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 2,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Kumud Soney
Über diesen Titel
This is a Hindi summary of the book 'Influence', written by Robert B. Cialdini.
Widely considered one of the greatest books on Psychology ever released, ""Influence: The Psychology of Persuasion"" is a deep dive into what makes people behave the way they do. Examining the key principles of Influence, Dr. Cialdini shares decades worth of empirical research conveyed through clear, humorous language. The book has sold over 2 million copies, has been translated to over 25 languages, and is a must read for anyone seeking to improve their interpersonal relationships.
Here's what the summary has to offer:
- An easy to grasp overview of the key principles of persuasion
- How to say no to offers that don't benefit you
- Decades of case studies to better understand human behaviour
Buy and read the complete book to get further insights by the author.
Please note: This audiobook is in Hindi.
©2007 Robert Cialdini (P)2023 OfSpin Media Friends