Summary of Hooked: How to Build Habit-Forming Products (Hindi Edition)
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 2,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Rahul Pingle
Über diesen Titel
'Hooked: How to Build Habit-Forming Products' by Nir Eyal and Ryan Hoover is an insightful exploration of the psychology behind the creation of products and services that capture the attention and loyalty of users. Eyal and Hoover reveal the strategies and techniques used by successful companies to design products that form lasting habits. This book offers a comprehensive look at the principles of behavioral psychology and user engagement, providing valuable insights for entrepreneurs, designers, and marketers. If you're intrigued by the art and science of crafting products that people can't resist, 'Hooked' is an essential guide to understanding the mechanics of habit-forming technologies.
Please note: This audiobook is in Hindi.
©2023 Rainshine Entertainment Pvt Ltd (P)2023 Rainshine Entertainment Pvt Ltd