Streaming, Sharing, Stealing Titelbild

Streaming, Sharing, Stealing

Big Data and the Future of Entertainment

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Streaming, Sharing, Stealing

Von: Michael D. Smith, Rahul Telang
Gesprochen von: Timothy Andrés Pabon
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 23,95 € kaufen

Für 23,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Traditional network television programming has always followed the same script: executives approve a pilot, order a trial number of episodes, and broadcast them, expecting viewers to watch a given show on their television sets at the same time every week. But then came Netflix's House of Cards. Netflix gauged the show's potential from data it had gathered about subscribers' preferences, ordered two seasons without seeing a pilot, and uploaded the first thirteen episodes all at once for viewers to watch whenever they wanted on the devices of their choice.

In this book, Michael Smith and Rahul Telang, experts on entertainment analytics, show how the success of House of Cards upended the film and TV industries - and how companies like Amazon and Apple are changing the rules in other entertainment industries, notably publishing and music. We're living through a period of unprecedented technological disruption in the entertainment industries. Just about everything is affected: pricing, production, distribution, piracy. Smith and Telang discuss niche products and the long tail, product differentiation, price discrimination, and incentives for users not to steal content. To survive and succeed, businesses have to adapt rapidly and creatively. Smith and Telang explain how.

How can companies discover who their customers are, what they want, and how much they are willing to pay for it? Data. The entertainment industries, must learn to play a little "moneyball." The bottom line: follow the data.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your Library section along with the audio.

©2016 Massachusetts Institute of Technology. (P)2016 Brilliance Audio, all rights reserved.
Data Science Sozialwissenschaften Technik Unterhaltung & Darstellende Künste
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Streaming, Sharing, Stealing

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.