Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

  • Strategic Storytelling

  • Why Some Stories Drive Your Success at Work but Others Don’t
  • Von: Anjali Sharma
  • Gesprochen von: Lucy Paterson
  • Spieldauer: 7 Std. und 21 Min.

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Strategic Storytelling

Von: Anjali Sharma
Gesprochen von: Lucy Paterson
Für 0,00 € im Abo vorbestellen

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 27,95 € vorbestellen

Für 27,95 € vorbestellen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

How to use storytelling to motivate people in your organisation, drive results and advance your career

In today's connection economy, the most successful leaders inspire their people with purpose and meaning. Powerful corporate storytelling can mobilise people around an organisational objective in a way that a focus on market share never will. Be it a digital transformation or a diversity and inclusion initiative, corporate change needs the support of the people in that organisation in order to stick.

Yet, while all stories can move people to take action, storytelling isn't a one size fits all. The most effective influencers learn to flex their narrative based on the audience's time or their level of expertise.

A story that works on the stage doesn't work in the boardroom

A story that works in the boardroom doesn't work in a team meeting

A story that works in a team meeting doesn't work in a one-to-one conversation

A story that works in one-to-one conversation doesn't work in sales...

Anjali Sharma introduces leaders and ambitious influencers to the Who, Why and How of strategic storytelling in business, enabling them bring about change and drive corporate success by telling exactly the right story in the right way.

©2023 Anjali Sharma (P)2023 Hodder & Stoughton Limited
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Strategic Storytelling

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.