Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat
Mit Angebot hören
-
Storyscaping
- Stop Creating Ads, Start Creating Worlds
- Gesprochen von: Tim Andres Pabon
- Spieldauer: 5 Std. und 46 Min.
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 21,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
Inhaltsangabe
How to use powerful tools to engage customers with your brand
Marketers, technologists, and corporate leaders are looking for ways to more effectively connect consumers with their brand. Storyscapes introduces "storyscaping" as a way to create immersive experiences that solve the challenge of connecting brands and consumers. This book describes a powerful new approach to advertising and marketing for the digital age that involves using stories to design emotional and transactional experiences for customers, both online and offline. Each connection inspires engagement with another, so the brand becomes part of the customer's story. Authors Gaston Legorburu and Darren McColl explain how marketers can identify and define the core target audience segment, define your brand's purpose, understand the emotional desires of your consumers, and more.
- Shows how to map how the consumer engages with the category and product/service
- Explains how to develop an organizing idea and creative plan for an immersive storyscape experience
- Defines the role of marketing channels around the organizing idea
- Establishes how technology can be applied to the experience
Learn how to measure, optimize, and evolve the customer experience through the use of strong narratives that compel consumers to buy into your brand.