
Still Lives
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
0,99 €/Monat für 3 Monate

Audible 60 Tage kostenlos testen
Für 25,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Tavia Gilbert
-
Von:
-
Maria Hummel
Über diesen Titel
A Reese Witherspoon book club pick
A Sunday Times crime club pick
Winner of Stylist book wars
The Pool's december bedtime book club pick
Shortlisted for amazon's best mystery/thriller of the year
As the party of the year gets underway, celebrities and patrons pour into the Rocque Museum to see Kim Lord - L.A.'s artist of the moment - stabbed, strangled, shot, and beaten. It's the opening night of Still Lives, Kim's new collection of shockingly graphic self-portraits, in which she impersonates the victims of America's most famous homicides, from Nicole Brown Simpson to the Black Dahlia.
The crowd eagerly await Kim's arrival, but she fails to appear at the gala. Among those gathered is Maggie Richter, a museum editor whose ex, Greg Shaw Ferguson, is in a relationship with Kim. When Kim is declared officially missing, and Greg is arrested on suspicion of murder, Maggie is drawn into an investigation of her own, haunted by the thought that Kim has suffered the same terrible fate as the women in her paintings.
Perfect for fans of Gone Girl, Sharp Objects and Big Little Lies.
©2018 Maria Hummel (P)2018 Quercus Editions LimitedKritikerstimmen
"A thrilling mystery... still keeps us up at night, it's that good." (Reese Witherspoon)
"A gripping and entertaining mystery, and a biting cultural critique that seeks to understand our obsession with the violent deaths of beautiful women." (Bustle)
"A taut thriller...she writes a hell of an ending." (LA Review of Books)