Spend Shift Titelbild

Spend Shift

How the Post-Crisis Values Revolution Is Changing the Way We Buy, Sell, and Live

Reinhören

0,00 € - Kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Spend Shift

Von: John Gerzema, Michael D'Antonio
Gesprochen von: Ray Chase
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 20,95 € kaufen

Für 20,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Understanding the post-crisis consumer

In Spend Shift, John Gerzema, world-renowned expert on consumer values, and Pulitzer prize-winning author Michael D'Antonio document the rise of a vibrant, values-driven post-recession economy. To tell the story of this movement, the authors travel to large cities and small towns across eight bellwether states, to examine the value shifts sweeping the nation. Through in-depth observation, proprietary data from Young & Rubicam, and interviews with experts, the authors analyze the changing consumer psyche, document the five shifting values and consumer behaviors that are remaking America and the world, and explain what it means to businesses and leaders.

  • Explores a movement in society where the majority of American consumers are embracing both value and values
  • Shows how post-crisis consumer expectations and behaviors will drive business decisions
  • Draws on interviews with CEOs and entrepreneurs to reveal how companies like Ford and Etsy are reconnecting with the post-crisis consumer

Compelling and insightful, Spend Shift is essential listening for anyone interested in how values are changing and how businesses can connect with consumers after the recession.

©2011 Young & Rubicam Brands (P)2012 Gildan Media
Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Spend Shift

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.