Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • Sold on Purpose

  • Marketing to the Conscious Consumer
  • Von: Tim Moore
  • Gesprochen von: Mike Lenz
  • Spieldauer: 4 Std. und 38 Min.

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Sold on Purpose

Von: Tim Moore
Gesprochen von: Mike Lenz
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

"Hottest. Coolest. Biggest. Newest."

These are the buzzwords that shaped "Yell and Sell" ad campaigns of the 21st century. But now the game has changed. Today's modern consumers are fed up with the advertising gimmicks of the past. They are longing for deeper, more authentic connections with brands. These audiences are seeking brands with a higher purpose in the world. Brands that actually make a difference. As this conscious consumerism movement continues to make its way into a mainstream marketplace, brands must find a way to communicate their higher purpose in order to truly thrive.

"Today's conscious consumers want brands that have values and purpose, not just products and service."

Sold on Purpose is a comprehensive guide for savvy marketers who want to create meaningful, long-term relationships with their customers through shared values and a unique brand purpose. It provides several case studies on brands who have created meaningful purpose stories and won the hearts of consumers, as well as brands who missed the mark and a breakdown of what went wrong. You will learn how to create a unique brand narrative that tells not just what you do, but why you do it.

Written by three-time Emmy award-winning director and millennial entrepreneur, Tim Moore, Sold on Purpose shows a clear look into the purpose-driven marketplace of tomorrow and how to prepare for it today.

©2019 Tim Moore (P)2019 Tim Moore
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Sold on Purpose

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.