Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat
Mit Angebot hören
-
Social Media Marketing Workbook: 2024 Edition - How to Use Social Media for Business
- Gesprochen von: Michael Goodrick
- Spieldauer: 14 Std. und 37 Min.
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 25,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
Inhaltsangabe
Social Media Marketing 2024
Learn Social Media Marketing in Plain English—Step by Step! Buy the Workbook Used at Stanford Continuing Studies to Teach Social Media Marketing for business.
- 2024 UPDATED EDITION—all info verified, and a NEW chapter on 'Marketing Basics,' plus continuing analysis of TikTok, as well as revisions on LinkedIn, Facebook and other major platforms
- Read the Reviews—compare the REAL REVIEWS of this book to those of other books
- Learn to Market Your Business on Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube, Twitter, Pinterest and all major Social Media Marketing platforms
- Access Free Tools—access the companion MARKETING ALMANAC with hundreds of free tools for social media marketing!
The #1 Bestselling Workbook on Social Media Marketing for Business
- Jason McDonald—written by a successful practitioner of SMM. Check Jason out on YouTube, or download his free Marketing Almanac
- Stanford University—used by Dr. McDonald in his courses, both online and on campus, at Stanford University's Continuing Studies
- Got Questions?—just Google 'Jason McDonald' and send a quick email or call.
The author, Jason McDonald, has instructed thousands of people in his classes in the San Francisco Bay Area, including Stanford Continuing Studies, as well as online.
Das sagen andere Hörer zu Social Media Marketing Workbook: 2024 Edition - How to Use Social Media for Business
Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
- Alexander Glatz
- 28.01.2023
A lot of useless content
I liked the narrator,
but sadly it wasn't worth the money. A huge chunk of playtime is dedicated to describing the platforms (I mean, just read the damn Wikipedia article). Many "strategies" are just copy-pasting the big companies, what you obviously should not do. You throw the advantages away which come with a small company. On top of that: He repeats himself in each chapter, telling us the same thing again and again for each platform.
I can only recommend this book if you lived under a rock for the last 20 years and you never heard the term "marketing" before.
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.
Sie haben diese Rezension bewertet.
Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.
3 Leute fanden das hilfreich