Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • Social Media Marketing Workbook: 2024 Edition - How to Use Social Media for Business

  • Von: Jason McDonald PhD
  • Gesprochen von: Michael Goodrick
  • Spieldauer: 14 Std. und 37 Min.
  • 3,2 out of 5 stars (5 Bewertungen)

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Social Media Marketing Workbook: 2024 Edition - How to Use Social Media for Business

Von: Jason McDonald PhD
Gesprochen von: Michael Goodrick
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 25,95 € kaufen

Für 25,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

Social Media Marketing 2024

Learn Social Media Marketing in Plain English—Step by Step! Buy the Workbook Used at Stanford Continuing Studies to Teach Social Media Marketing for business.

  • 2024 UPDATED EDITION—all info verified, and a NEW chapter on 'Marketing Basics,' plus continuing analysis of TikTok, as well as revisions on LinkedIn, Facebook and other major platforms
  • Read the Reviews—compare the REAL REVIEWS of this book to those of other books
  • Learn to Market Your Business on Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube, Twitter, Pinterest and all major Social Media Marketing platforms
  • Access Free Tools—access the companion MARKETING ALMANAC with hundreds of free tools for social media marketing!

The #1 Bestselling Workbook on Social Media Marketing for Business

  • Jason McDonald—written by a successful practitioner of SMM. Check Jason out on YouTube, or download his free Marketing Almanac
  • Stanford University—used by Dr. McDonald in his courses, both online and on campus, at Stanford University's Continuing Studies
  • Got Questions?—just Google 'Jason McDonald' and send a quick email or call.

The author, Jason McDonald, has instructed thousands of people in his classes in the San Francisco Bay Area, including Stanford Continuing Studies, as well as online.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your My Library section along with the audio.
©2023 Jason McDonald (P)2024 Jason McDonald
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

Eine Million Follower Titelbild
INSTAGRAM MARKETING - Das Grundlagen Buch zu Online Marketing & Social Media Titelbild
Marketing mit Plan Titelbild
Social Media like a Boss Titelbild
Strategie Instagram Titelbild
Reich und Berühmt mit Tik Tok Titelbild
Million Dollar Weekend Titelbild
Google Ads (AdWords) Workbook: 2023 Titelbild
Never Split the Difference Titelbild
YouTube Secrets Titelbild
Die 4-Stunden-Woche Titelbild
SEO Workbook Titelbild
FACEBOOK MARKETING - Das Grundlagen Buch zu Social Media & Online Marketing Titelbild
Sichtbar! Titelbild

Das sagen andere Hörer zu Social Media Marketing Workbook: 2024 Edition - How to Use Social Media for Business

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 3 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    2
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    2
Sprecher
  • 3.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    2
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    1
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    1
Geschichte
  • 3 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    2
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    2

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    1 out of 5 stars
  • Sprecher
    3 out of 5 stars
  • Geschichte
    1 out of 5 stars

A lot of useless content

I liked the narrator,

but sadly it wasn't worth the money. A huge chunk of playtime is dedicated to describing the platforms (I mean, just read the damn Wikipedia article). Many "strategies" are just copy-pasting the big companies, what you obviously should not do. You throw the advantages away which come with a small company. On top of that: He repeats himself in each chapter, telling us the same thing again and again for each platform.
I can only recommend this book if you lived under a rock for the last 20 years and you never heard the term "marketing" before.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

3 Leute fanden das hilfreich