Social Innovation, Inc.
5 Strategies for Driving Business Growth through Social Change
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 20,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Mel Foster
-
Von:
-
Jason Saul
Über diesen Titel
Could Wal-Mart offer a better solution to healthcare than Medicaid? Could GE help reduce global warming faster than the Kyoto protocol?
Social Innovation, Inc. declares a new era where companies profit from social change. Leading corporations like GE, Wellpoint, Travelers and Wal-Mart are transforming social responsibility into social innovation and revolutionizing the way we think about the role of business in society. Based on four years of measuring the social strategies of America's leading corporations, Jason Saul lays out the five strategies for social innovation and offers a practical roadmap for how to get started.
- Explains the fundamental shift in the role of business in society, from social contract to social capital market
- Identifies the 5 social innovation strategies: submarket products and services, social points of entry, pipeline talent, reverse lobbying, and emotive customer bonding
- Offers step-by-step guidance for creating economic value through positive social change
Social Innovation, Inc. is about making social change work for the business, and in turn staying relevant in the new economy.
©2011 Jason Saul (P)2012 Gildan Media