Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • Simply Brilliant Customer Service

  • The Business Essentials Series
  • Von: John L Millar
  • Gesprochen von: John L Millar
  • Spieldauer: 1 Std. und 29 Min.

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Simply Brilliant Customer Service

Von: John L Millar
Gesprochen von: John L Millar
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 13,95 € kaufen

Für 13,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

Good customer service is the lifeblood of any business. You can offer promotions and slash prices to bring in as many new customers as you want, but unless you can get some of those customers to come back, your business won’t be profitable for long.

Good customer service is all about bringing customers back. And about sending them away happy - happy enough to pass positive feedback about your business along to others, who may then try the product or service you offer for themselves and in their turn become repeat customers.

The essence of good customer service is forming a relationship with customers - a relationship that individual customers feel they would like to pursue and share with their friends.

How do you go about forming such a relationship? By remembering the one true secret of good customer service and acting accordingly: “You will be judged by what you do, not what you say.” Its so easy to give mediocre or good customer service but it’s just as easy to give amazing service to your customers and delight them.

You will understand the simple easy steps that you must take to provide consistently brilliant service and how to get your team excited about doing it.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying reference material will be available in your My Library section along with the audio.

©2011 More Profit Less Time Pty Ltd (P)2011 More Profit Less Time Pty Ltd
activate_samplebutton_t1

Das sagen andere Hörer zu Simply Brilliant Customer Service

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.