Simple Marketing for Smart People Titelbild

Simple Marketing for Smart People

The One Question You Need to Win Customers Without Gimmicks, Hype, or Hard Selling

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Simple Marketing for Smart People

Von: Billy Broas, Tiago Forte, Ali Abdaal
Gesprochen von: Billy Broas, Tiago Forte
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Why do so many smart people struggle with marketing? The answer is simple: smart people love complexity, and complexity brews problems. But when it comes to marketing, simple is better. Unfortunately, marketing has become overly complicated. We are bombarded with marketing tools and tactics, gimmicks and fads, and countless social media channels. It’s overwhelming.

As a smart person, you don’t want to become a professional marketer. You offer a valuable product or service and want to attract more customers. Marketing isn’t your area of expertise—your subject matter is. Yet, you must do marketing—it’s essential to keep your business going. The solution is a return to simplicity. In Simple Marketing for Smart People, Billy Broas and Tiago Forte share their secret to cutting through the noise. Their approach is based on timeless principles, the human experience, and insights from the great copywriters of the past.

In this book, you will learn:

• A focusing question to guide all your future marketing efforts.

• Why, at its core, marketing is teaching.

• How to identify the beliefs your customers need to embrace your products and services.

With the strategies provided in this book, you will never have to feel overwhelmed, anxious, or disingenuous because of your sales efforts. Instead, you’ll educate your customers, see your sales grow, and build a business that sustains you and the lifestyle you dream of. Unlock the power of simplicity and embrace the smart person’s approach to marketing.

©2024 Billy Broas (P)2024 Billy Broas
Geschäftsentwicklung & Unternehmertum Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

The Millionaire Fastlane: Crack the Code to Wealth and Live Rich for a Lifetime Titelbild
Lean Marketing Titelbild
Tiny Experiments Titelbild Million Dollar Weekend Titelbild
The PARA Method Titelbild
Supercommunicators Titelbild
$100M Offers Titelbild
$100M Leads Titelbild
Tribes Titelbild
Nutzen Sie Ihr zweites Gehirn Titelbild
Protocols Titelbild The War of Art Titelbild
Slow Productivity Titelbild
The Big Leap Titelbild
The Art of Focus Titelbild

Das sagen andere Hörer zu Simple Marketing for Smart People

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    2
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 3.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    1
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.

Sortieren nach:
Filtern:
  • Gesamt
    5 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    5 out of 5 stars

One of the Best Marketing Books I’ve ever read (and I‘ve Read 100+)

This Book plus the two Hormozi books (especially 100m leads) and maybe „Obviously awesome“ from April dunford is all one ever needs to truly excel at Marketing!

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.

  • Gesamt
    4 out of 5 stars
  • Sprecher
    5 out of 5 stars
  • Geschichte
    2 out of 5 stars

Good approach, but too short


It is a very good approach. However, the book is not as detailed and too short.

Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.

Sie haben diese Rezension bewertet.

Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.