Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • Selling in Tough Times

  • Secrets to Selling When No One Is Buying
  • Von: Tom Hopkins
  • Gesprochen von: Tom Hopkins
  • Spieldauer: 7 Std. und 10 Min.
  • 5,0 out of 5 stars (1 Bewertung)

Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Selling in Tough Times

Von: Tom Hopkins
Gesprochen von: Tom Hopkins
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 19,95 € kaufen

Für 19,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

We've all heard it before: when times are tough, go back to the basics. It seems simple, but the reality is that in good times, many of us let some of the most important principles of selling go by the wayside, which leaves us scrambling when a downturn hits. That's why world-renowned sales expert Tom Hopkins is here to remind us that challenges are a constant aspect of selling and that the key to success is to keep your attitude positive and to never stop striving for excellence.

What's more, Hopkins distills the four key practices to help you get your creative juices flowing and discover and exploit business opportunities that you may not even know existed, including:

  • Success Is In Who You Know: Effectively working with existing clients to generate new leads for business is crucial.
  • Retaining (and Rewarding) Customers: Excellent service and consistent follow-up ensure happy customers and ongoing success.
  • Reducing Sales Resistance: In tough times, people put off making buying decisions. Help them overcome their fears in order to thrive.
  • Converting Clients from the Competition: With fewer new business start-ups for you to pursue, you need strategies for getting clients to consider you over their current providers.
  • Don't just survive, learn how to thrive by turning your challenges into advantages today.

    ©2010 Tom Hopkins (P)2010 Hachette
    activate_samplebutton_t1

    Das sagen andere Hörer zu Selling in Tough Times

    Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
    Gesamt
    • 5 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      1
    • 4 Sterne
      0
    • 3 Sterne
      0
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0
    Sprecher
    • 0 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      0
    • 4 Sterne
      0
    • 3 Sterne
      0
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0
    Geschichte
    • 0 out of 5 stars
    • 5 Sterne
      0
    • 4 Sterne
      0
    • 3 Sterne
      0
    • 2 Sterne
      0
    • 1 Stern
      0

    Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.