Right-Time Experiences Titelbild

Right-Time Experiences

Driving Revenue with Mobile and Big Data

Reinhören

Hol dir dieses Angebot 0,00 € - Kostenlos hören
Angebot endet am 21.01.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Angebot, mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach den 3 Monaten erhältst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Right-Time Experiences

Von: Maribel Lopez
Gesprochen von: Parisa Johnston
Hol dir dieses Angebot 0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 21.01.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 25,95 € kaufen

Für 25,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Grasp how mobile, big data, and analytics are combining to change business processes.

Right Experience, Right Results: Improving Profits, Margin, and Engagement with Mobile and Big Data illustrates how businesses can use mobility, big data, and analytics to enhance or change business processes, improve margins through better insight, transform customer experiences, empower employees with real-time, actionable insight, and more. The audiobook depicts how companies can create competitive differentiation using mobile, cloud computing big data, and analytics to improve commerce, customer service, and communications with employees and consumers.

In the past, the technologies used to deliver personalized and contextual services were either unavailable, unaffordable, or reserved solely for the consumer market. Today, however, the next wave of computing - mobile, cloud computing, big data, and analytics - has provided the foundation for businesses to create adaptive, personalized applications and services. Delivered point-of-need, these smarter services allow enterprise products and services to meet the burgeoning demand for always-connected, accurate, and real-time information. Right Experience, Right Results: Improving Profits, Margin, and Engagement with Mobile and Big Data is your guide to the new way of doing things. The book includes:

  • Real world examples that illustrate how companies across various industries are creating better business processes by integrating new technologies
  • A three step action plan for getting started and overcoming obstacles
  • An electronic checklist with numerous actions that help get you up and running with incorporating mobile, big data, and analytics
  • A guide to drawing insight from mobile, social, and other sources to create richer experiences

If you're a CEO, chief marketing officer, marketing director, or business manager, Right Experience, Right Results gives you everything you need to harness technology to breathe new life into your business.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2014 Maribel Lopez (P)2014 Audible Inc.
Persönliche Finanzen
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Right-Time Experiences

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.