Ridiculous Customer Complaints (and Other Statements), Book 2
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 7,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Phillip J. Mather
-
Von:
-
David Loman
Über diesen Titel
The sequel to the Amazon #No. 1 bestseller Ridiculous Customer Complaints (And Other Statements) Volume 1
"The customer is always right" or so anyone or has ever worked in any service industry is repeatedly told. In this series of books, I have set out prove that statement is completely untrue and in fact with customers like these then maybe the opposite could be said. As with the first book, these excerpts and comments are all true (as far as I am aware) and though some you may have heard before, I hope there are plenty that you haven't!
So sit back, grab your self a drink, maybe a fruit cocktail this time and enjoy some of the strangest, ridiculous and most outrageous complaints and quotations from all walks of life.
©2014 David Loman (P)2014 David Loman