Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören

Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Repeatability

Von: Chris Zook, James Allen
Gesprochen von: Erik Synnestvedt
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 28,95 € kaufen

Für 28,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

An argument for simplicity from the best-selling authors of Profit from the Core.

Is radical reinvention the key to winning in today’s fast-paced world? Not judging by the results of some of the world’s best-performing companies. In Repeatability, Chris Zook and James Allen - leaders of Bain & Company’s influential Strategy practice - warn that complexity is a silent killer of profitable growth. Successful companies endure by maintaining simplicity at their core. They don’t stray from, or regularly discard, their business model in pursuit of radical renovation. Instead, they build a “repeatable business model” that produces continuous improvement and allows them to rapidly adapt to change without succumbing to complexity.

Based on a multiyear study of more than 200 companies, the book stresses the value of repeatability in business, showing how the “big idea” today is really made up of a series of successful smaller ideas driven by a simple and repeatable business model.

Zook and Allen show how some of the world’s best-known firms combine a core differentiation model with speed, adaptability, and simplicity to land them at the top for long periods of time. These firms include: Apple, Danaher, DaVita, IKEA, Nike, Olam, Tetra Pak, Vanguard, and others.

CEOs, senior executives, managers, and investors all need this book. It’s the new blueprint for reaching the top - and staying there.

©2012 Chriss Zook and James Allen (P)2012 Gildan Media LLC
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Diese Titel könnten dich auch interessieren

The Founder's Mentality Titelbild
The Values Factor Titelbild
The Compound Effect Titelbild
Doing Agile Right Titelbild
The Effective Executive Titelbild
What I Learned About Investing from Darwin Titelbild
The Right Kind of Wrong Titelbild
All In Titelbild
The Toyota Way (Second Edition) Titelbild
Rewired Titelbild
Monetizing Innovation Titelbild

Kritikerstimmen

" Repeatability is a terrific guide to adapting your business for success in uncertain times.” (Ken Chenault, Chairman and CEO, American Express)

Das sagen andere Hörer zu Repeatability

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.