Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat
Mit Angebot hören
-
Redefining Retail
- 10 Guiding Principles for a Post-Digital World
- Gesprochen von: Steve Menasche
- Spieldauer: 9 Std. und 53 Min.
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 17,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
Inhaltsangabe
In Redefining Retail: 10 Guiding Principles for a Post-Digital World, Prof. Philip Kotler and Dr. Giuseppe Stigliano deliver a timely and insightful examination of retail and consumer brand marketing. In the book, you'll find practical and concrete techniques for redefining your organization's internal operations and processes, as well as its business strategy. You'll rethink the entire value chain as you consider the growing importance of sustainability, diversity and inclusion, working policies, and more.
The authors describe ten critical principles that should guide the actions of your company, whether you work with a startup, an SME, or a large, established organization. They also discuss the main challenges retailers face in a world that's been fundamentally transformed by the digital revolution; how to future-proof your marketing strategy, including ten guiding principles for a new customer experience at retailers and consumer brands; and the opportunities and threats of creating a seamless customer journey in the physical, digital, and virtual realms.
Perfect for managers, entrepreneurs, consultants, and investors in both the B2B and B2C sectors, Redefining Retail will also prove invaluable to students of management, marketing, and business administration, as well as anyone with an interest in the evolution of commerce.