R.O.I. R.I.P.
Is Marketing ROI Dead Forever?
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 4,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Pete Beretta
-
Von:
-
Lon Safko
Über diesen Titel
Like any good marketing message, in this six part series, I am going to announce your problem so I can surprise you and get your attention. I will then, describe the problem so you can identify with the problem. Next I will announce the solution so you will want to know more. Then, I am going to describe the solution so you know there’s hope. And lastly, I am going to show you where you can find the solution you need. Does this sound like an ED commercial for Viagra?
Are you wondering where your marketing ROI is? Trying to understand why all of the money you invested into traditional marketing isn’t showing you a return on investment? Why all of the time and effort you put into social media marketing doesn’t seem to be paying off? It’s because social media and digital marketing has fractured all media forever.
©2017 Lon Safko (P)2019 Lon Safko