R.E.D. Marketing Titelbild

R.E.D. Marketing

The Three Ingredients of Leading Brands

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

R.E.D. Marketing

Von: Greg Creed, Ken Muench
Gesprochen von: Greg Creed, Ken Muench
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 28,95 € kaufen

Für 28,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Create breakthrough marketing campaigns by harnessing the power of R.E.D. Marketing: a transparent and flexible methodology straight from marketing powerhouse Yum! Brands.

Sidestep the marketing books, courses, and even TED talks that offer hypothetical explanations that sound sensible and embrace the proven systematic approach of R.E.D. Marketing, which the recent CEO and current CMO of Yum! Brands applied to lead Taco Bell and KFC to double digit growth.

This book, filled with simple frameworks and engaging stories, will help everyone in your company understand what really works for driving sustainable brand growth and business success.

In 2011, Greg Creed had just been elevated from president to CEO of Taco Bell, a brand in deep distress at the time. It was on his shoulders to turn things around quickly along with coauthor and CMO, Ken Muench. Together, they developed the R.E.D (Relevance, Ease, Distinctiveness) method.

It’s simple methodology does not require complicated terms and a PhD to understand, it’s actually quite simple - marketing works in three very different ways:

  • Relevance - Is it relevant to the marketplace?
  • Ease - Is it easy to access and use?
  • Distinction - Does it stand out from competition?

By combining actual examples from Yum! and other recognizable brands of every size around the world with the latest findings in marketing, neuroscience, and behavioral economics, and the author’s own experience marketing three different brands across 120 countries, your brand can set and achieve a truly breakthrough marketing campaign utilizing R.E.D Marketing.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2021 Greg Creed (P)2021 Thomas Nelson
Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu R.E.D. Marketing

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    1
  • 4 Sterne
    0
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.