Pharma Customer Experience
20 Secrets to 10X Your CX and Boost Patient Outcomes
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 14,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Assaf Cohen
-
Von:
-
Sean McDade
Über diesen Titel
Pharma Customer Experience reveals twenty secrets that pharmaceutical and biotechnology companies are using today to connect emotionally with their customers—both patients and healthcare professionals.
In an increasingly competitive environment, it's no longer enough for pharma to develop drugs and technologies that treat, cure, or relieve the symptoms of disease. To be truly customer-centric—building long-term, reliable customer relationships—pharma must learn to treat patients and healthcare professionals the way hotels treat their guests.
Discover how pharma companies can differentiate themselves through exceptional customer experience—helping patients understand available support services, explaining what to expect from clinical trials, making it easy to onboard onto new medications, and much, much more.
In Pharma Customer Experience, Sean McDade presents twenty powerful strategies, all easy to implement, that can turn pharma companies into exceptional customer-centric organizations.
©2021 Sean McDade, PhD (P)2022 Sean McDade, PhD