Persuading People to Buy
Insights on Marketing Psychology That Pay Off for Your Company, Professional Practice or Nonprofit Organization
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 19,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Marcia Yudkin
-
Von:
-
Marcia Yudkin
Über diesen Titel
Attract interest, then nail the sale.
With attention spans mercilessly short, you can't afford to approach customers with anything but the very strongest, most on-target pitch. Learn how to capture the interest of perfect prospects for your product, service or cause, then convince them to complete an order.
This pithy, provocative book from a master of creative marketing offers both timeless principles of persuasion and insights from recent research and marketing trends. Real-life examples illustrate Marcia Yudkin's advice on strategies that work and those that may backfire.
Marcia Yudkin is the author of 6 Steps to Free Publicity, now in its third edition, and 14 other books.
©2011 Marcia Yudkin (P)2011 Marcia Yudkin