People Are the Mission
How Churches Can Welcome Guests Without Compromising the Gospel
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 25,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Danny Franks
-
Craig Hinkle
-
John Behrens
Über diesen Titel
Includes audiobook-exclusive bonus commentary from the author!
If you’re a leader in a church or business, and you want to improve your culture of hospitality, then you’ll love Danny’s new book. It’s a must-read! -Dan T. Cathy, CEO, Chick-fil-A
When it comes to interacting with guests, churches typically gravitate towards one of two camps: over-the-top, shock-and-awe, let-us-entertain-you or oh-man,-some-people-just-showed-up, underwhelming experience. Each extreme has drawbacks: on one end, people become the center of the universe. On the other, hospitality is effectively ignored in deference to the "serious business" of worship.
People Are the Mission proposes a healthy middle, one where guests are esteemed but the gospel is the goal. Danny Franks, Connections Pastor at Summit Church, shows churches how to take a more balanced approach—a "third way" that is both guest-friendly and gospel-centric. He shows why honoring the stranger doesn't stand in opposition to honoring the Savior. People are the mission that Christ has called us to, and if we focus on people we can better assist people to focus on the gospel.
©2018 Danny Franks (P)2022 Zondervan