
Paper of Wreckage
An Oral History of the New York Post, 1976-2024
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
0,00 €/Monat für 3 Monate

Audible 60 Tage kostenlos testen
Für 31,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
Über diesen Titel
A jaw-dropping and binge-worthy oral history of the New York Post and the legendary tabloid’s cultural impact from the 1970s to today as recounted by the men and women who witnessed it firsthand.
By the 1970s, the country’s oldest continuously published newspaper had fallen on hard times, just like its nearly bankrupt hometown. When the New York Post was sold to a largely unknown Australian named Rupert Murdoch in 1976, staffers hoped it would be the start of a new golden age for the paper.
Now, after the nearly fifty years Murdoch has owned the tabloid, American culture reflects what Murdoch first started in the 1970s: a celebrity-focused, noisy, one-sided media empire that reached its zenith with Fox News.
Drawing on extensive interviews with key players and in-depth research, this eye-opening, wildly entertaining oral history shows us how we got to this point. It’s a rollicking tale full of bad behavior, inflated egos, and a corporate culture that rewarded skirting the rules and breaking norms. But working there was never boring and now, you can discover the entire remarkable true story of America’s favorite tabloid newspaper.
©2024 Susan Mulcahy (P)2024 Simon & Schuster Audio