Overpromise and Overdeliver, Revised Edition
How to Design and Deliver Extraordinary Customer Experiences
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 16,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Rick Barrera
-
Von:
-
Rick Barrera
Über diesen Titel
The Wall Street Journal and BusinessWeek best seller - fully revised and updated.
The old cliché is that smart companies underpromise and overdeliver. But in today's crowded market, underpromising is a ticket to oblivion.
Companies like American Girl, Best Buy, and Apple came out of nowhere to dominate their markets. How did they scoop up their bigger and wealthier competition? It wasn't through a fat marketing budget. It was because they made, and kept, dangerously ambitious promises. In fact, they overpromised to lure customers in - and then overdelivered to keep them.
Rick Barrera shows how to make sure that every point of contact between your company and its customers is well executed and fulfills an over-the-top brand promise to drive word of mouth and rapid growth.
©2009 Rick Barrera (P)2015 Rick Barrera