None of Us Is as Good as All of Us Titelbild

None of Us Is as Good as All of Us

How McDonald's Prospers by Embracing Inclusion and Diversity

Reinhören

0,00 € - Kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

None of Us Is as Good as All of Us

Von: Patricia Sowell Harris, Jim Skinner - foreword
Gesprochen von: Reay Kaplan
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 20,95 € kaufen

Für 20,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

An inside account of how McDonald's turns diversity into success.

Everyone knows McDonald's, one of the most recognizable brand names in the world. But few know the extent to which McDonald's continued and ongoing success is due to the company's internal philosophy of inclusion and diversity. One of the biggest employers in the world, McDonald's staff is one of the world's most racially, culturally, and religiously diverse.

In None of Us Is as Good as All of Us, McDonald's global chief diversity officer offers the first inside look at the company's philosophy of inclusion and diversity through interviews with more than 60 key employees and leaders. These accounts, of franchisees, suppliers, and employees, reveal how McDonald's embraces all races, creeds, and cultures to create unity and business achievement. Written by Patricia Sowell Harris, McDonald's global chief diversity officer, this book:

  • Serves as a template for any business that wants to embrace wider diversity and use it to prosper
  • Includes a foreword by Jim Skinner, McDonald's CEO since 2004
  • Provides a first look at the inner workings of McDonald's impressive diversity and inclusion philosophy

For any business leader who wants to embrace diversity and encourage team unity, None of Us Is as Good as All of Us offers inspiration and guidance.

©2009 McDonald’s Corporation (P)2012 Audible, Inc.
Management & Leadership
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu None of Us Is as Good as All of Us

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.