Entdecke mehr mit dem kostenlosen Probemonat

Mit Angebot hören

Reinhören
  • Non-Obvious

  • How to Think Different, Curate Ideas & Predict the Future
  • Von: Rohit Bhargava
  • Gesprochen von: Tom Zingarelli
  • Spieldauer: 5 Std. und 29 Min.
  • 4,7 out of 5 stars (3 Bewertungen)

Aktiviere das kostenlose Probeabo und kündige jederzeit und ohne Verpflichtung.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Non-Obvious

Von: Rohit Bhargava
Gesprochen von: Tom Zingarelli
0,00 € - Kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 28,95 € kaufen

Für 28,95 € kaufen

Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.

Inhaltsangabe

What do Disney, Bollywood, and "the Batkid" teach us about how to create celebrity experiences for our audiences? How can a vending machine inspire world peace? Can being imperfect make your business more marketable? Can a selfie improve one's confidence? When can addiction be a good thing?

The answers to these questions may not be all that obvious, and that's exactly the point. For the past four years, marketing expert and Georgetown University professor Rohit Bhargava has curated his best-selling list of "non-obvious" trends by asking the questions that most trend predictors miss. It's why his insights on future trends and the art of curating trends have been utilized by dozens of the biggest brands and organizations in the world.

In this newly updated fifth edition of Non-Obvious, discover what more than half a million others already have: how to use the power of non-obvious thinking to grow your business and make a bigger impact in the world.

©2015 Rohit Bhargava (P)2015 Tantor
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Kritikerstimmen

"Insightful blend of visual thinking and business strategy." (Sunni Brown, author of Gamestorming)

Das sagen andere Hörer zu Non-Obvious

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    2
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    2
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    2
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.