No Complaints, No Lawsuits
The Eleven Guiding Principles of Quality Risk Management
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 7,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Steven Brand
-
Von:
-
Hal Denton
-
Fiona Lally
Über diesen Titel
Today’s social media and non-stop news can destroy your organization’s reputation in a single day. Are you prepared?
If you haven’t integrated customer expectations into your risk management program, you’re exposed, even if you’ve done nothing wrong.
Quality risk management is an innovative approach to managing risk that combines elements of traditional risk management with quality management to reveal:
- The full range of potential losses facing organizations today - from customer complaints to bell-ringing lawsuits, and
- The real cause of all these losses - unmet expectations
No Complaints, No Lawsuits distills this approach into 11 guiding principles that can ensure that your risk management program is ready to meet today’s demands. These principles, which you can learn in a few hours, along with the implementation tips and key takeaways in this book, give you all you need to understand quality risk management and change your organization's approach to risk management forever.
©2018 Hal Denton, Fiona Lally (P)2018 Hal Denton, Fiona Lally