Mastering Google AdWords 2020
A Key Method to Grow Your Clicks and Conversions Using Google AdWords
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 15,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Oliver Hunt
-
Von:
-
Mason Golders
Über diesen Titel
The AdWords advertising network was created by Google in 2000. It has grown considerably, which is not without raising certain criticisms and for a good reason: Commercial links have gradually invaded search results (SERP), to the point of masking "natural" results on certain queries.
Advertisers can always pay when a user clicks on an ad through a high-quality auction system. The more relevant the ad is to the user, the lower the cost per click, and the higher the ad. This is to encourage advertisers to provide information relevant to a user's request.
"AdWords" comes from "Ad" for advertising and "words". In 2018, Google Adwords changed its name to simply Google Ads.
©2020 Marta Taulotto (P)2020 Marta Taulotto