Marketing in the #Fakenews Era Titelbild

Marketing in the #Fakenews Era

New Rules for a New Reality of Tribalism, Activism, and Loss of Trust

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Marketing in the #Fakenews Era

Von: Peter Horst
Gesprochen von: David Godfrey
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Monatlich kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Managing and protecting a company’s brand is one of the most important jobs of the chief marketing officer, the chief executive officer, and the board. It used to be that marketers’ greatest challenge was convincing a consumer to try their product and stick with it - beer, apps, cars, etc. But the challenges facing brands have gotten far more complex, and the stakes have grown higher when marketing in the "#FakeNews" era.

Leaders must now address a highly polarized marketplace, in which consumers are energized by their tribal affiliations to take action for, or against, brands, based on their perceived values, beliefs, and biases. They also face grim potential consequences - ranging from share loss to job loss - when things go wrong.

Should your brand take social and political stands or keep quiet? What are the benefits and risks of weighing in versus sitting on the sidelines? Is embracing brand purpose good for business or wasteful self-indulgence? Can a CEO’s misbehavior in a taxi cab one day bring a PR crisis the next? What happens when the public calls you out on a political position you didn’t even mean to take? This book tackles questions like these, outlining how a company must carefully navigate the waters of the "#FakeNews" era, where moral scrutiny and consumer outrage abound.

Here you’ll find strategic and tactical guidance on how to prepare yourself for what may lie ahead, because you won’t have time to puzzle it out when you get that dreaded late-night call from PR.

©2018 Peter Horst (P)2018 Peter Horst
Management & Leadership Marketing & Vertrieb

Das sagen andere Hörer zu Marketing in the #Fakenews Era

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.