Marketing Management for Beginners
How to Create and Establish Your Brand With the Right Marketing Management, Build Sustainable Customer Relationships and Increase Sales Despite a Buyer’s Market
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 8,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Casey Wayman
-
Von:
-
Sebastian Wahlig
Über diesen Titel
Are you interested in marketing management, but need a summary of the basics to properly understand it and evaluate opportunities for yourself? Then this guide is just what you need: Intelligent marketing management is an important tool for brand building and sustainable customer loyalty.
Here you will get an introduction to marketing management and its most important basics: What does the term actually mean these days and what goals does it pursue?
Surely you have heard of the well-known marketing mix, but what exactly is behind it? How does the existing market look like, how are demarcations made and how do you develop a suitable marketing strategy on the basis of this information in order to be able to bind customers in the long term?
You will find easy-to-understand answers to all these questions in this book, which will help you to get a general overview of the basics.
In addition, you will receive important practical tips as well as a 10-step action plan for building your own marketing plan.
©2023 Sebastian Wahlig (P)2023 Sebastian Wahlig