Marketing: A Guide to the Fundamentals Titelbild

Marketing: A Guide to the Fundamentals

The Economist

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Marketing: A Guide to the Fundamentals

Von: Patrick Forsyth
Gesprochen von: Barnaby Edwards
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 17,95 € kaufen

Für 17,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Even though organisations have become increasingly marketing-focussed in their approach - and it is clear that marketing is more than just the 'marketing department'- marketing is one of the most misunderstood areas of business.

Philip Kotler, an American marketing guru, defines it as "the business function that identifies current unfulfilled needs and wants, defines and measures their magnitude, determines which target markets the organisation can best serve and decides on appropriate products, services, and programmes to serve these markets. Thus marketing serves as the link between a society's needs and its pattern of industrial response".

The late Peter Drucker, a leading management thinker, was content to say simply: "Marketing is looking at the business through the customers' eyes". This new guide clarifies exactly what marketing is and how it works, and it explains the techniques involved. For anyone who wants to understand the marketing mix, the factors involved in pricing policy, the different methods of market research, indeed the whole business of marketing, this guide to the fundamentals will be invaluable.

©2010 Patrick Forsyth (P)2013 Audible Ltd
Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Beschreibung von Audible

This audiobook presented by The Economist covers a number of skills needed to succeed in the marketing industry. Author and Consultant Patrick Forsynth presents a great deal of information for the marketing amateur as well as the marketing professional looking for some review. With his crystal-clear British accent, performer Barnaby Edwards makes the complex lessons presented in this audiobook seem fairly clear. His pacing is unhurried throughout. For those interested in this industry and with a bit of patience, there's quite a lot to learn here.

Das sagen andere Hörer zu Marketing: A Guide to the Fundamentals

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.
Gesamt
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    2
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Sprecher
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0
Geschichte
  • 4 out of 5 stars
  • 5 Sterne
    0
  • 4 Sterne
    1
  • 3 Sterne
    0
  • 2 Sterne
    0
  • 1 Stern
    0

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.