Loyalty and Sacrifice Titelbild

Loyalty and Sacrifice

Ushering New Horizons for Business Leaders in the Digital Age

Reinhören

Hol dir dieses Angebot 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 21.01.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Angebot, mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach den 3 Monaten erhältst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Loyalty and Sacrifice

Von: Raghu Kalé
Gesprochen von: Kellie Fitzgerald
Hol dir dieses Angebot 0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 21.01.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

A departure from what we have known and adhered to for the past 200 years. Loyalty and Sacrifice are inseparable. In the case of war, heroes, and employees, Sacrifice is well recognized and celebrated. In the case of customers, the question is: Are customers capable of Sacrifice?

We have crossed the threshold of AI nudging human behavior. Only if basic definitions are precise, can advanced algorithms be useful for worthwhile human development. Loyalty and Sacrifice are inseparable. This book proposes a holistic and uniform definition of loyalty and embraces its hidden facets to redefine customer loyalty. The most significant concepts in the book are embodied in four pillars.

One - Defines Loyalty
Two - Crafts a new definition of customer loyalty
Three - Proposes a new concept of L&S principles
Four - A new principle of the Latency Factors to explain blind-spots

This book proposes a holistic and uniform definition of loyalty and embraces its hidden facets to redefine customer loyalty. It provides a new framework with four axioms of loyalty and four L&S Principles supported by over 30 true accounts.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2019 Raghu Kalé (P)2019 Raghu Kalé
Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Kritikerstimmen

"One of the best books I've read on the subject!" (Essex Magazine, UK)

"His new book, Loyalty & Sacrifice: Ushering New Horizons for Business Leaders in the Digital Age, is a must-read for businesses. Mr. Kale notes that businesses are at the cusp of a digital revolution. What strategies will your organization utilize to ride the wave?" (London Post)

"Raghu challenges readers to broaden their thinking regarding traditional notions about customer loyalty. His rich use of examples demonstrates that loyalty goes far beyond transactional (ways), to a willingness to sacrifice. It is both thought-provoking and relevant to executives in all disciplines." (Global leader Stephen Sadove, former chairman and chief executive officer of Saks Inc. of the Saks Fifth Avenue luxury retail chain)

Das sagen andere Hörer zu Loyalty and Sacrifice

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.