Legacy in the Making
Building a Long-Term Brand to Stand Out in a Short-Term World
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 14,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Doug Greene
Über diesen Titel
Named one of Forbes' Top Ten Business Books
American Marketing Association Berry Book Award Winner
International Book Award Winner
American Business Awards Silver Medalist
Business Book Awards Finalist for International Book of the Year
A book for a different breed of business leader, one who looks beyond the moment to create a life of significance.
Most of us are familiar with the traditional way of looking at legacy—something preserved in the past. Traditional legacy is all around us, evidenced by the steady churn of autobiographies, bequests, commemorations, and dedications we are forever leaving in our collective cultural wake. This is not the legacy you will find in this book.
Legacy in the Making celebrates an active, dynamic form of "modern legacy," seen through the eyes of a select group of extraordinary men and women who are pursuing their enduring ambitions in the age of now. More than caretakers of the past, these modern legacy builders are also the authors of a vital today and tomorrow. Rather than leaving their legacies behind them, they are looking ahead to harness their long-term ambitions and inspire others to help carry them forward. These are not static, traditional legacies. These are legacies in the making.
©2018 Mark Miller and Lucas Conley (P)2018 McGraw Hill-Ascent AudioDas sagen andere Hörer zu Legacy in the Making
Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
- JD
- 19.04.2024
Ein neues Good to Great
Viele Anekdoten von Unternehmen, die nicht unbedingt sehr profitabel oder umsatzstark aber "one of a kind" oder "in a category of their own" sind. Ich bin eher enttäuscht vom Buch. Für sehr wenige Business Leader in strategischen Führungspersonen wird dieses Buch insightful sein.
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.
Sie haben diese Rezension bewertet.
Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.