Leadership and the Sexes
Using Gender Science to Create Success in Business
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 19,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Jonathan Marosz
Über diesen Titel
Leadership and the Sexes presents brain science tools with which listeners can look into the brains of men and women to understand themselves and one another. Provided are five GenderTools, which can be used immediately in executive, management, design and marketing teams. The gender science presented here has been used successfully by such diverse corporations as IBM, Nissan, Proctor & Gamble, Deloitte & Touche, PriceWaterhouseCoopers, Brooks Sports, and many others. This gender science helps leaders increase their organization's competitive edge, profits, and bottom line by:
The corporation that utilized the authentic differences between men and women is the organization that discovers significant competitive advantage. The company or firm that helps women and men understand each other discovers maximum success.