Leadership & Culture: Why Managers Fail and Leaders Prevail Titelbild

Leadership & Culture: Why Managers Fail and Leaders Prevail

The 5 Essential Leadership Skills for Creating a Culture of Belonging that Drives Performance and Loyalty Within Your Organization

Reinhören

Hol dir dieses Angebot 0,00 € - kostenlos hören
Angebot endet am 21.01.2025 um 23:59 Uhr. Es gelten die Audible Nutzungsbedingungen
Prime Logo Bist du Amazon Prime-Mitglied?
Audible 60 Tage kostenlos testen
Angebot, mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach den 3 Monaten erhältst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, monatlich flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Leadership & Culture: Why Managers Fail and Leaders Prevail

Von: John McCann, Katie McCann
Gesprochen von: Joe Scalora
Hol dir dieses Angebot 0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 3 Monaten. Angebot endet am 21.01.2025 um 23:59 Uhr. Monatlich kündbar.

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 15,95 € kaufen

Für 15,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

Every team has a manager.... But not every team is lucky enough to have a true leader. Get ready to break the mold! Did you know that 82 percent of employees would consider quitting their job because of a bad boss? And it isn’t just that you don’t want to be a bad boss…. You don’t want to be a boss at all – you want to be a leader. A boss commands…. A leader inspires and influences – and that’s the route to happy employees, a dedicated workforce, and an organization that achieves its goals. Whether you’re a new manager, an aspiring one, or an experienced manager or business owner, there’s always more to learn…and there’s always room to develop your leadership skills so that you can be sure you’re an inspirational and empathetic leader… and not a disconnected boss. It all starts with the workplace culture you cultivate… one that is positive, inclusive, and authentic…one that motivates your team to go above and beyond…and to do so happily.

Any successful organization has, at its core, a team that trusts and respects its leaders and is willing to do what it takes to help the company reach its goals…and behind every team like this, there’s a leader who knows just what to do to steer the ship. You can be that leader. And with this comprehensive guide by your side, you’ll have something to refer to every time you flounder. Inside, you’ll discover: 5 critical reasons why company culture is so important – know your why before you get to the how5 levels of leadership – and how you can make sure you’re always progressing. Everything you need to know about impostor syndrome – and how you can kick it to the curb! The surprising role of emotional intelligence in successful leadership… and how to develop yours. The one person you need to manage before you can lead everyone else…plus top tips for doing so successfully. The #1 thing that brings a team together – and the red flags that tell you when it’s missing.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2022 Katherine McCann (P)2022 Katherine McCann
Arbeitsplatz- & Organisationsverhalten Erfolg im Beruf

Das sagen andere Hörer zu Leadership & Culture: Why Managers Fail and Leaders Prevail

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.