Kill It with Social Media Titelbild

Kill It with Social Media

How eBay, Amazon, & Etsy Sellers Are Exploding Their Business with Facebook, Twitter, & Pinterest

Reinhören

0,00 € - kostenlos hören
Aktiviere das kostenlose Probeabo mit der Option, jederzeit flexibel zu pausieren oder zu kündigen.
Nach dem Probemonat bekommst du eine vielfältige Auswahl an Hörbüchern, Kinderhörspielen und Original Podcasts für 9,95 € pro Monat.
Wähle monatlich einen Titel aus dem Gesamtkatalog und behalte ihn.

Kill It with Social Media

Von: Nick Vulich
Gesprochen von: Richard Rieman
0,00 € - kostenlos hören

9,95 € pro Monat nach 30 Tagen. Jederzeit kündbar.

Für 7,95 € kaufen

Für 7,95 € kaufen

Jetzt kaufen
Kauf durchführen mit: Zahlungsmittel endet auf
Bei Abschluss deiner Bestellung erklärst du dich mit unseren AGB einverstanden. Bitte lese auch unsere Datenschutzerklärung und unsere Erklärungen zu Cookies und zu Internetwerbung.
Abbrechen

Über diesen Titel

How important is social media to success selling on eBay and Amazon?

That's a loaded question.

It's sort of like asking, "Are you a glass-is-half-full, or a glass-is-half-empty type of person?" If your glass is half full, you're going to scream, "Damn right!" You have to be on social media, because that's where the people are. If your glass is half empty you're going to whine and moan, "What's the point? I'm selling my stuff on eBay, not on Facebook and Twitter."

You probably see where I'm going with this.

Online sellers are divided on the need for social media, its uses, and its outcomes. Some sellers will tell you they couldn't have gotten where they are without it. Others will say, "Hey! I tried it, and it didn't make any difference. My sales stayed the same."

I'm going to try not to take sides here. My goal is to give you the information you need to implement social media in your eBay business should you choose to do so.

My primary focus is going to be on Facebook, Twitter, and Pinterest because they are the three powerhouses behind social media today. Facebook and Twitter get more of the space because they are the social media sites everybody goes to. Pinterest gets a bigger mention because it is the one sellers say actually works best.

Does that mean you need to use all three? Or that you should focus exclusively on Pinterest because it's what works best for most sellers? No. It means you should start out slow. Pick one or two social media platforms and spend 10 or 15 minutes on them two or three days per week.

©2015 Nick Vulich (P)2015 Nick Vulich
Geld & Finanzen Marketing & Vertrieb
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Das sagen andere Hörer zu Kill It with Social Media

Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.

Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.