Keep It Simple
Customer Service from Heaven
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 4,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Michael Hatak
-
Von:
-
Charles Johnson
Über diesen Titel
Great customer service is dying.
Is life too busy to teach this skill anymore? If it is, you are going to have a difficult time keeping customers. It doesn’t matter if you are in the restaurant business, retail business, salon and spa business, a government contractor, car dealership, or grocery store.
The one thing that every business has in common with each other is how each of them approaches customer service. In this book, Berry learns the importance in an easy-to-understand approach of customer service.
With that said, let’s begin our journey and learn what customer service really means from our heroes in heaven.
©2020 Charles H. Johnson (P)2020 Charles H. Johnson