In-Depth Market Research Interviews with Dead People: Volvo
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
0,99 €/Monat für die ersten 3 Monate
Audible 60 Tage kostenlos testen
Für 7,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Susannah Jones
-
Allyson Johnson
-
Von:
-
Alison Espach
Über diesen Titel
Acclaimed author of The Adults Alison Espach’s short story "In-Depth Market Research Interviews with Dead People" is an at-once hilarious and heart-breaking portrait of a dead woman’s marriage and the Volvo that stood in the middle of it all.
If you knew you were going to die in two years, would you still have gone with the Volvo? So begins the first question of this interview between the recently deceased Linda and her Volvo’s Market Research representative. Over the course of the rest of the interview, listen in and roll down your window into not only a woman’s marriage but a psyche. This brilliantly woven tale shines a light on our collective idiosyncrasies, neuroses, and desires. In the tradition of Sally Rooney and Maria Semple, Alison Espach threads the needle between humor and devastation and emerges a master of observational satire and millennial voice.
©2020 Alison Espach (P)2020 Audible Originals, LLC.