How to Write a Top 1% Business Newsletter
7 Ways to Differentiate Your Content
Artikel konnten nicht hinzugefügt werden
Der Titel konnte nicht zum Warenkorb hinzugefügt werden.
Der Titel konnte nicht zum Merkzettel hinzugefügt werden.
„Von Wunschzettel entfernen“ fehlgeschlagen.
„Podcast folgen“ fehlgeschlagen
„Podcast nicht mehr folgen“ fehlgeschlagen
Für 4,95 € kaufen
Sie haben kein Standardzahlungsmittel hinterlegt
Es tut uns leid, das von Ihnen gewählte Produkt kann leider nicht mit dem gewählten Zahlungsmittel bestellt werden.
-
Gesprochen von:
-
Jason DeFillippo
Über diesen Titel
What separates content that gets read, shared, bookmarked, and favorited versus content that falls on deaf ears?
Why is it that some digital creators can build email lists in the hundreds of thousands, even millions of subscribers, while multibillion-dollar companies with all the resources in the world struggle to build and engage readers via their company newsletter?
In this mini-book, the Category Pirates—Christopher Lochhead, Eddie Yoon, and Nicolas Cole—reveal the seven strategies creators, writers, marketers, entrepreneurs, and companies can use to differentiate their content (and how Category Pirates became one of the top 10 most-read paid business newsletters on all of Substack in less than a year). Differentiation is not about short-term growth hacks, social media marketing tactics, or viral tricks. True content differentiation is about providing readers with a different lens through which they see the world.
In this “mini-book” you will learn:
- The seven ways creators and companies can differentiate their content.
- How, if you aren’t going to be an original content creator, you should be a high-value curator.
- The importance of not confusing “length” and word count with value.
- How to write with courage, and say what no one else is willing to say (yet).
- Three actionable steps to providing readers with new, fresh, differentiated thinking.
- And how to craft a radically different Point of View.
Short, sweet, and jam-packed with incredibly valuable insights, this “mini-book” is a goldmine of mental pivots and actionable insights that will help you cut through the noise of your industry and become a voice of thought leadership at scale.
©2021 Category Pirates (P)2022 Category PiratesDas sagen andere Hörer zu How to Write a Top 1% Business Newsletter
Nur Nutzer, die den Titel gehört haben, können Rezensionen abgeben.Rezensionen - mit Klick auf einen der beiden Reiter können Sie die Quelle der Rezensionen bestimmen.
-
Gesamt
-
Sprecher
-
Geschichte
- MarnieTaylor
- 29.09.2024
It is only in Chapter 7 that we get there
A lot ado about very little advice.
Unfortunately, only in brief chapter 7 the author comes to the advice that you need to look at who is your audience and what do they need. No practical advice on business models, a lot of blabla. Sadly, no new insights overall.
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es in ein paar Minuten noch einmal.
Sie haben diese Rezension bewertet.
Wir haben Ihre Meldung erhalten und werden die Rezension prüfen.